Обмін та повернення.

Повернення або обмін товару здійснюється відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991р.

  • В кошик випадково додався товар або щось не помітили при отриманні? При перевірці посилки виявили дефект? Непорозуміння іноді трапляються, ми все розуміємо і робимо все можливе, щоб вирішити проблему. Просто розкажіть нам про це, а ми зі свого боку розповімо, як можемо допомогти.
  • Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки замовлення.
  • При цьому, є кілька вимог до повернення товару:

  • збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
  • товарний вигляд і упаковка продуктів не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці;
  • товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості тощо;
  • товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні;
  • товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінет Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).

Щоб менеджери швидше зорієнтували, як вам повернути гроші або обміняти на інший товар, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист на електронну адресу remifactory.info@gmail.com.
Кожен випадок повернення індивідуальний і розглядається окремо, для заявки на повернення зв'яжіться з нами з 10:00 до 18:00 в робочі дні:

  • +380991575710

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар «Новою поштою» (Justin, Meest Express):

  1. Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь відправити товар і отримати потрібну адресу.
  2. Написати заяву на повернення.
  3. Вкласти чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою.
  4. Відправити куплений товар товарного виду, тобто, не битий, без подряпин, із не пошкодженим пакуванням. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).

Провести повернення грошових коштів або обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів і не пізніше 7-ми робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для оцінки його товарного вигляду.
Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.
При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковки і відсутність механічних пошкоджень в момент отримання. Якщо такі є, то скласти акт на пошкодження і отримання страхової суми компанією перевізника.
На жаль, завжди може виникнути непередбачена ситуація. Якщо ви виявите щось підозріле, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення.